לנוחיותכם ריכזנו טפסים לביצוע פעולות שונות. לביצוע פעולה כלשהי הורידו את הקובץ המתאים, מלאו אותו ושלחו אלינו בפקס 053-5500300, או במייל לכתובת service@hotmobile.co.il או בדואר, ואנו נדאג לטפל בו תוך 3 ימי עסקים מרגע קבלתו.שאלון - פרטי.pdfשאלון - פרטי.pdf01
יש למלא את הטופס ולחתום עליו. בקשה לפירוט שימושים תטופל רק עם קבלת טופס חתום ע"י הלקוח.
יש למלא את הטופס ולהחתימו ע"י הלקוח הנוכחי והלקוח החדש ולצרף העתקים של תעודות הזהות והספחים. בקשה להעברת בעלות תטופל רק עם קבלת טופס העברת בעלות חתום והעתקי תעודות זהות והספחים. השירות כרוך בתשלום בהתאם למחירון HOT mobile המפורסם באתר החברה
הגדרות גישה לשירותים באמצעות המכשירים הסלולריים המחויבים בחשבון הטלפון
הגדרת מפעיל בינלאומי דרכו יועברו השיחות בהן יחייג המנוי את הקידומת 00
עדכון כתובת ופרטי התקשרות
פירוט תנאי ההתקשרות עם חברת HOT mobile
עדכון פרטי כרטיס אשראי במקום אמצעי התשלום הנוכחי יש לצרף תצלום תעודת הזהות של בעל כרטיס האשראי לטופס המלא
הגשת בקשת ניוד למספר הטלפון יש לצרף תצלום של אמצעי זיהוי (ת"ז, ח"פ, ח"צ, דרכון) וחשבונית טלפון אחרונה מחברת הסלולר הננטשת. שים לב, כל הבעלים הרשומים אצל החברה הננטשת כבעלי הקו צריכים לחתום על הטופס.
חיבור שירותים נוספים למנוי כגון: שירותי תוכן, שירות מוסיקה בהמתנה ועוד.
אופן קבלת החשבון ופרסום מספר הטלפון המחוייב בחשבון, במודיעין הטלפוני ("144") ובאינטרנט