Info

תיקון, אובדן או גניבת מכשיר

רכישה ותיקון או אובדן מכשיר
מה עליי לעשות כשהמכשיר או כרטיס ה-SIM שלי אבד או נגנב ?
1. יש לדווח מידית על אובדן/גניבת המכשיר ו/או כרטיס הסים וזאת בהתאם לאמור להלן:
-באמצעות חיוג למוקד שרות הלקוחות 24 שעות ביממה בטלפון 053-5003000 או 1-800-800-053
או
-באמצעות my HOT mobile, פעולות בשירות עצמי
שים לב! במידה והמנוי הראשי נגנב/אבד לא ניתן לבצע באמצעות האתר.

2. מכשיר ו/או כרטיס סים חלופי:
ככל שהנך מנוי לשירות תיקונים, בכפוף לתשלום השתתפות עצמית ובהתאם לתנאי השירות, עליך לפנות לאחד ממרכזי השרות של HOT mobile ברחבי הארץ, בהתאם לשעות הפעילות, על מנת לקבל מכשיר חלופי. למרכז השרות והתמיכה הקרוב לביתך לחץ כאן
האם אתם מספקים שירות תיקונים למכשיר ?
לשירות תיקונים ללקוחות כל החברות
היכן ניתן לקנות מכשיר חדש?
​ ניתן לרכוש מכשירים באחת מנקודות המכירה והשירות של HOT mobile. למרכז השרות והתמיכה הקרוב לביתך
היכן אוכל לתקן את המכשיר שלי?
ניתן לתקן את מכשירך באחת מנקודות השירות ברחבי הארץ. למרכז השרות והתמיכה הקרוב לביתך
האם ניתוק בגין אובדן או גניבת מכשיר עולה כסף?
אין חיוב בגין פעולת הניתוק
מה הם מחירי ההשתתפות העצמית והתשלום החודשי בשירות תיקונים מקיף ?
למחירון השירות המלא לחץ על הקישור המצורף