Info
כניסה לשירות עצמי

תמיכה ותפעול מכשירים

תמיכה טכנית
אני לא מצליח להתחבר עם המכשיר לרשת HOT mobile, איך אני יודע אם המכשיר שלי פתוח לכל הרשתות?
​מכשירים שנרכשו באחת מרשתות הסלולאר בישראל לפני 01/01/2011, עשויים להיות  חסומים לעבודה ברשתות אחרות. כמו כן, גם מכשירים שנרכשו בחו"ל עשויים להיות חסומים ל-SIM מקומי. בכדי לוודא כי מכשירך פתוח ל-SIM של HOT mobile, יש להכניס את כרטיס ה-SIM של HOT mobile למכשיר:

• במידה ולא קיים חיווי קליטה ואינך מצליח להוציא ולקבל שיחות, ככל הנראה מדובר במכשיר נעול ל-SIM זר.

• במידה ומופיעה הודעה "כרטיס SIM לא תקין" או "Invalid SIM" , ככל הנראה מדובר במכשיר נעול ל-SIM זר.

• במכשירי iPhone תופיע הודעה במחשב לאחר חיבור המכשיר לתוכנת ה-iTunes
"The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported".
 
חשוב!

• לא ניתן לבצע את הפתיחה דרך מוקדי השירות של HOT mobile.

• אופן הפתיחה נעשה ע"י פנייה למפעיל הסלולארי ממנו נרכש המכשיר וללא תשלום ע"פ חוק!

• ניתן גם לפנות ליבואן הרשמי של היצרן בישראל או למעבדות מתמחות ולפתוח את הנעילה בתשלום.

• ברוב המכשירים אופן פתיחת הנעילה יכול להתבצע מרחוק ע"י מסירת קוד הפתיחה למכשיר וללא צורך בהגעה למרכז שירות.

• במכשירי iPhone הפתיחה נעשית מרחוק, ולאחר הפתיחה יש לחבר את המכשיר לתוכנת ה-iTunes.

• מומלץ לבצע גיבוי לנתוני המכשיר, טרם פתיחת הנעילה.

• במידה ולאחר החיבור ל-iTunes מופיעה הודעה במחשב:"The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported".
פתיחת המכשיר לא בוצעה בהצלחה ויש לפנות למפעיל ממנו נרכש המכשיר.
לא מצליח לגלוש? לא מצליח לשלוח ולקבל הודעות MMS?
שירות ה-MMS פעיל רק לאחר 24 שעות מרגע הצטרפותך ל-HOT mobile.
כמו כן בכדי להוריד את התמונות הנשלחות אליך בצורה אוטומטית למכשיר, יש לפתוח את אופציית "אחזור אוטומטי בנדידה" תחת ההגדרות של ההודעות במכשירך. בנוסף, יש להגדיר את מכשירך בהתאם להנחיות המופיעות בעמוד "שירות ותמיכה" תחת "הגדרות גלישה ו-MMS"
ברשותי מכשיר מסוג Blackberry, האם אוכל לעבוד איתו ברשת שלכם?
​במידה ומכשיר ה-Blackberry שלך הינו מסוג דור 3, תוכל לעבוד איתו ברשת HOT mobile בכפוף להגבלות המפורטות במסמך המצורף
ברשותי מכשיר Nokia ומידי פעם המכשיר כבה ונדלק בצורה אקראית, מדוע זה קורה?
​במידה וברשותך מכשיר מאחד הדגמים הבאים:
C3120, C6120, E66, E71, 6210, E63, E52, E55, 5800, N95 8GB, N73, E90, פעולת ה Reset מתרחשת מכיוון שבמכשירך קיימת גרסת תוכנה ישנה, לפיכך עליך לעדכן את גרסת התוכנה שבמכשירך לגרסה עדכנית יותר.
לצורך עדכון הגרסה יש לפנות לחברת יורוקום (יבואנית מכשירי Nokia בישראל) בטלפון 03-7699000 או דרך אתר האינטרנט בקישור המצורף
ברשותי מכשיר Samsung ובכל 5 דקות באופן מחזורי המכשיר כבה ונדלק, מדוע זה קורה?
​פעולת ה Reset מתרחשת במכשירי Samsung ישנים אשר אינם בעלי מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד.
רשת HOT mobile הינה רשת מתקדמת וחדשה, ומכשירים אלו הינם מדגמים ישנים, על מנת לבצע התאמות לעבודת היצרן מול הרשת נדרש לבצע עדכון להתאמת המכשיר.
לצורך ביצוע העדכון ניתן להגיע לאחד ממרכזי השירות
המכשיר לא עובד? קיים חיווי "אין קליטה" על הצג? חווה ניתוקי שיחות? בדוק את הגדרות המכשיר
​​1.יש לוודא כי מכשירך תומך ברשתות "דור 3 "
2.יש לוודא שאפשרות "שימוש בדור 3" מופעלת במכשירך, ראה פירוט בהמשך.
3.יש לוודא שהגדרת המפעיל שלך היא "אוטומטית" ולא "ידנית", ראה פירוט בהמשך לאופן בדיקת סעיפים 2 ו-3 במכשירך, יש להמשיך ע"פ סוג המכשיר שברשותך
 
לבעלי מכשיר iPhone:
הפעלת שימוש בדור 3- היכנס ל- "הגדרות" (Settings)  …"כללי" (General) … "סלולרי"…(Cellular) הפעל את מצב "הפעל שירותי דור שלישי" (Enable 3G).
הפעלת בחירת מפעיל אוטומטית- היכנס ל- "הגדרות" (Settings)  …"מפעיל" (Carrier)  …הפעל את מצב "אוטומטי".
 
לבעלי מכשיר עם מערכת הפעלה אנדרואיד:
הפעלת שימוש בדור 3- היכנס ל-"הגדרות"  … "אלחוטי ורשתות" / "חיבורים אלחוטיים" … בחר "רשתות ניידות" / "רשתות תקשורת סלולארית" …הסר את הסימון מ-"השתמש ברשתות 2G בלבד" / לחץ על "מצב רשת" ובחר ב"WCDMA  מצב אוטומטי"הפעלת בחירת מפעיל אוטומטית-  היכנס ל-"הגדרות"  … "אלחוטי ורשתות" / "חיבורים אלחוטיים" … בחר "רשתות ניידות" / "רשתות תקשורת סלולארית" … לחץ על "מפעילי רשת סלולארית" … לחץ על "חפש רשתות" (המתן עד שהמכשיר יסיים לחפש רשתות) …  לחץ על "בחר באופן אוטומטי", יש לבחור "בחר באופן אוטומטי" גם אם כבר נבחר בעבר.
 
לבעלי מכשירי נוקיה:
הפעלת שימוש בדור 3- היכנס ל-"כלים"/  "הגדרות" …  "טלפון" … "רשת" … "מצב רשת" … בחר ב"מצב כפול".
הפעלת בחירת מפעיל אוטומטית-  היכנס ל-"כלים"/  "הגדרות" …  "טלפון" … "רשת" …  לחץ על "בחירת מפעיל"  … בחר במצב "אוטומטית".
תפעול מכשירים
איך אני מעדכן את הגדרות השעון במכשיר?
​הגדרת השעון כמו גם הגדרות נוספות, ניתן למצוא במדריך התפעול של המכשיר באתר או באתר היצרן של מכשירך
אני לא מצליח לשלוח ולקבל SMS. מה עלי לעשות?
​הגדרת הודעות במכשירך כמו גם הגדרות נוספות, ניתן למצוא בעמוד המכשיר באתר או באתר היצרן של מכשירך
איך אני מכניס את כרטיס ה-sim למכשיר שלי?
​נא עיין במדריך המצורף
איך מגדירים צלצול במכשיר?
​הגדרת הצלצול כמו גם הגדרות נוספות, ניתן למצוא במדריך התפעול של המכשיר באתר או באתר היצרן של מכשירך
מהיכן מורידים אפליקציות ומשחקים?
​ניתן להוריד תוכן למכשירך ממגוון אתרי הורדות הקיימים ברשת, או מ iTunes לבעלי מכשיר iPhone, ומה Google play לבעלי מכשירי אנדרואיד
איך אני מגדיר / מסנכרן את המייל במכשיר?
​הגדרת המייל כמו גם הגדרות נוספות, ניתן למצוא במדריך התפעול של המכשיר באתר או באתר היצרן של מכשירך
איך מסנכרנים את רשימת אנשי הקשר עם כרטיס הזיכרון?
סנכרון אנשי קשר כמו גם הגדרות נוספות, ניתן למצוא במדריך התפעול של המכשיר באתר או באתר היצרן של מכשירך
מופיעה לי האות R במכשיר, מה זה?
החיווי שנתקלת בו אינו מהווה תקלה, מדובר בהודעת מערכת טכנית שאינה משפיעה על אופן השימוש שלך במכשיר או על החיובים בגין השימוש.
מופיעים לי שני שעונים על הצג, מה זה?
החיווי שנתקלת בו אינו מהווה תקלה, מדובר בהודעת מערכת טכנית שאינה משפיעה על אופן השימוש שלך במכשיר או על החיובים בגין השימוש.
אני גולש לסירוגין במכשיר
טיפ! , על מנת ליהנות מחווית גלישה אופטימלית, יש להפעיל את שרות נדידת הנתונים במכשיריך באופן המפורט בעמוד "הגדרת גלישה, MMS וכרטיס SIM"